Wednesday, October 14, 2009

Jangan Manje2 Tau...


Anak Ibu Wafiq Iman...
Ibu nak pesan ni...
Wafiq janganla manje2 sangat tau...
Wafiq kene jadi anak yang kuat...
Klo sakit skit2 tuh jgnla nangis yer...

Nnti Wafiq nak dapat adik dah...
Wafiq xbolehla nangis2 sgt tau...
Ibu tau Wafiq budak baik...
Jarang sangat nangis...
Sbb tu ibu pesan awal2 nih...
Ibu risau nnti bile dah ade adik...
Wafiq jadi manje plak...

Ibu sayang semuala anak ibu...
Wafiq ibu sayang..
Adik Wafiq pun ibu sayang...
Walaupun dah ade adik Wafiq pun...
Kasih syg ibu x kan berubah...

Ibu tetap sayang Wafiq...
Dulu...Kini...Dan Selamanyer...

P/S:Luahan hati ibu...huhuhu

Latest Pic Collection

Tuesday, October 13, 2009

Perkembangan Bayi - 2 Bulan

Bayi Bulan ke-2

Pada hujung minggu kelapan lengan, kaki bayi dan semua organ utama bahagian dalam telah terbentuk.Jantung bayi mula mengepam darah.Wajah bayi mula jelas dan bahagian otaknya mula terbentuk. Panjang bayi ketika ini hampir 2 inci (5 cm).

P/S : Aku blum start alahan yg truk...cume skit2 jer...Cume badan rse letih sgt2 waktu mlm...



Yea...Yea...Dah Dapat Makan Ikan Pekasam

Alhamdulillah...akhirnya aku dpt gak melantak ikan pekasam smlm...rase die not bad...habis 2 ekor aku makan...sedapla sbb aku goreng garing, then taruk cili padi+bawang besar (dimayang halus)...

Lauk lain sampai xtermakan aku...mak n cik somi x lalu nak mkn...mak kate busuk...cik somi plak kate rse cam tempoyak...biar betul...aku rse ok jer...ntah ler...actually aku xmkn pun tempoyak...tp klo gtuh la rse tempoyak xderla teruk sgt pun...next time la aku try mkn tempoyak plak...

Dah mkn tuh...perut plak rse cam menyucuk...itulah mkn byk sgt sape suh...


P/s: TQVM Liya sbb kasi ikan pekasam tu...

Monday, October 12, 2009

Alhamdulillah...bakal dapat ikan pekasam...

Ini dia ikan pekasam dr Liya

Aku bakal dapat ikan pekasam petang nih dari ofismate ku Liya...hu3...seronoknyer...ikan pekasam ni pun dtg dari Perak katenyer...dah rezki aku agaknyer...Rase dah lecur air liur nih nak merasai keenakkan ikan pekasam...pe2 pun terima kasih Liya...

Adik Wafiq...mkn elok2nyer ikan pekasam tuh yer...

Thursday, October 8, 2009

Pekasam...Oh...Pekasam...


Alahai aku tingin nak makan ikan pekasam ler...lecur rse air liur nih...Tolong2

Cari Pekasam

Apa salahku apa salah ibuku
Ku rasa mau pekasam
Tak ada yang mau beri aku ikan pekasam
Tuk jadi pengobat lidah
Tuk jadi penawar perut
Tuk jadi kekasih idamku

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya pekasam
Bilang aku aku yang tengah mahu
Sama ikan pekasam
Karna cuma diriku yang tak jumpe-jumpe

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku ikan pekasamku
Siapa yang mau


Saturday, October 3, 2009

Wafiq Bakal Dapat Adik

Huhuhu...x ku sangka 22.5.2010 aku bakal mendapat seorang lagi cahaya mata...Wafiq yg kini baru berusia 6 bulan bakal mendapat adik...Rasenyer baru jer pengalaman bersalin...Tahun depan bakal rase lg...

Namun aku tetap bersyukur dengan rezeki yang tak aku duga ini...Kandungan aku baru masuk 7 minggu...Semoga bayi aku sihat2 hendaknyer...Best gak klo dapat gurl plak kali nih...tapi aku xkisah pun mane2 pun...aku terime seadanya...

Aku Kembali...

Sudah sekian lame blog aku nih tdo...tibe2 arini terjage dari len ayg panjang...cewahhh...bukan ape akhir2 nih terbyk peristiwe yg berlaku pada dri aku yg ceritenyer xdapat aku kongsikan bersame kerana terlalu personel (kononla)...

Cume satu jer yg aku boleh citer, aku dah pindah umah sewa...so, sekarang aku bebas ke mane sajer...tanpe melukekn ati sesape...aku bebas nk buat ape2...ikut suke ati aku...aku nak idup berdikari...
Related Posts with Thumbnails